onsdag 23. september 2009

Trøtt som en sopp


Det går i hundreogti på jobb om dagen, og jeg kommer hjem med bein som tømmerstokker, og hode så tungt som en potetsekk. Så nei, jeg har ikke gått tur i skogen i dag, selv om været er strålende og kroppen ville. Det var bare at beina ble liggende igjen på puffen... Bildet er fra tyttebærturen litt tidligere i høst. En litt sliten sopp. Men vakker likevel, der den lyser opp skogbunnen. Er det lov til å trekke en liten sammenlikning? Er jeg en sliten, men vakker sopp?
Det er så mange av mine blogge-søstre som skriver at de ikke har nok tid til å titte på andres blogger, og legge igjen kommentarer. Jeg er nok litt motsatt. I sløve stunder er det fantastisk å sette seg ned og titte på andres blogger, og kanskje legge igjen en liten hilsen her og der. Min egen blogg blir dessverre alt for sjelden oppdatert. Det var det med å ta bilder og finne noe å skrive, og... Og vips så har jeg laget et lite innlegg!
Ha en fin innspurt frem mot helg, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar