lørdag 30. januar 2010

Ugler i mosen?

Helgen er endelig her. Jeg har akkurat vært på bruktmarkedet. Det eneste jeg fant var en liten gammel ramme til 5 kr og mange store fine møbler som jeg ikke har plass til. Og som jeg ikke kjøpte. Kjøpte ikke et lite møbel engang. Jeg har nemlig allerede et nattbord som står og venter på puss og maling.


En søt rosa gerbera pynter opp på stuebordet til helgen. Men likner den ikke veldig på et par ugleøyne?? Jeg klarer hvertfall ikke å se noe annet. Hihi.

2 kommentarer:

  1. hei på deg.
    så koselig at du ville være med på min give away.ønsker deg lykke til.
    klem fra sylvia.
    ble din følger jeg

    SvarSlett
  2. Hihi, når du nevnte ugleauge, greidde eg ikkje å sjå noko anna, eg heller. ;) Moro!

    Kosleg å kikke innom her!

    SvarSlett