onsdag 7. april 2010

Når lykken kommer i posten

I går fikk jeg pakke i posten fra Rakel i Danmark. Den inneholdt MASSE herlig fargesprakende stoffbiter som jeg vant i giveawayen hennes. Jeg blir glad bare av å se på bunken med alle slags farger og mønstre, og hodet jobber på spreng for med idéer om hva jeg kan lage.


Som en bonus hadde hun lagt med noen papirbiter og tapetbiter også. Skikkelige godbiter.


Og så var det dette kortet da. Som dere ser oser hele pakken av glede og moro. Lille kyllingen sneik seg med på bildet her selv om påsken strengt tatt er over. Han synes nok at dette så ut som en skikkelig god mamma og ville ikke ned i esken sin igjen. Hihi.


Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. Oj, for en gave, heldige du! Stilig bestemor på kortet. Mens jeg leste fikk jeg litt trøbbel med den ene kontaktlinsa som svømte litt. Da så det ut som bestemora nikka så koselig til meg - og nå må du tro jeg er sprø, he he.

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Så heldig du var, så mye fine tekstiler:)

    Takk for tilbakemeldingen på headeren min:)
    Selv bruker jeg Photoshop, har lært det meste bare ved å sitte å prøve meg på egenhånd egentlig...


    Klem Kjersti

    SvarSlett