lørdag 15. mai 2010

Huskelappholdere

På min vei mot å bli litt mer ordensmenneske har jeg gått til innkjøp av... ja, hva heter det? Huskelappholdere? Den ene skal være til en oversikt over ukens middagsplaner, og den andre skal være til handlelisten. De ukene vi klarer å planlegge middagene litt på forhånd synes jeg går mye lettere enn om alt skal tas på sparket. Og når vi også klarer å handle det meste vi trenger på en dag, da er det stor lykke for meg.


Disse har nå fått plass på siden av det ene kjøkkenskapet. Mannen så faktisk på de med begeistring og gledet seg til å ta med hele holderen i butikken slik at han kunne gå og hake av underveis. Kommer andre menn på handletur til å se rart på ham da??


Tilslutt må jeg la dere få en smugtitt på vårt nye innkjøp til hus og hage, nemlig flaggstang. Jeg har ønsket meg det lenge, men vi var enige om at hagen måtte bli litt mer hage først. Nå er grovarbeidet ferdig og 17.mai rett rundt hjørne så da klarte vi ikke la være. Hvertfall ikke når det dukket opp et knalltilbud på finn.no. Utrolig hva man kan finne der. Bilde med flagg kommer på 17.mai. Håper jeg. Vi har ikke prøveheist ennå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar