onsdag 26. januar 2011

hendesverden.dk - min nye inspirasjonsside

Her om dagen hadde Den Gode Feen et innlegg om nydelige dukkeklær hun hadde strikket etter oppskrifter fra danske Hendes Verden. Jeg måtte jo selvfølgelig ta en titt, og der ble jeg sittende resten av dagen.


Dette er en ekte "kvinnenettside" med masser av stikke- og håndarbeidsoppskrifter, matoppskrifter, middagstips, kaker, velvære og treningsinspirasjon. Naturlig nok er det babystrikkeoppskriftene som fenger meg mest for tiden, men det er mange oppskrifter til dame der også.


Bildet under her er hentet fra matpakketipsene. Det er noe som alltid er velkommen hos meg, selv om jeg oftest ender opp med den vanlige brødskiva. Det er hvertfall inspirerende å titte på spennende matpakker selv om det ikke er så ofte jeg får det til.


Alle bildene er hentet fra hendesverden.dk og jeg anbefaler virkelig en tur innom.


Jeg har ikke glemt at jeg har lovet dere et gi-bort-lotteri, men jeg har bare ikke fått somlet meg til å lage premien ennå...

4 kommentarer:

  1. Stilig!
    Å for noen herlige babyklær!
    Takk for tipset!
    Ha en fin kveld,klem Silje

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du har vel ikke tilfeldigvis lagret oppskriften med undertrøyen og bleiebuksen på bilde? Klarer ikke finne oppskriften igjen hos hendes verden.
    Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet du, jeg leter som en gal jeg også. Jeg skulle gjerne hatt oppskriften på buksa, men kan ikke finne den igjen.

      Slett
  3. hmm.. jeg var inne på siden til hun som hadde laget oppskriften til den buksen. Skal se om jeg klarer å finne den igjen. Anette

    SvarSlett