mandag 18. april 2011

Smilebrødskive

Da Mannens vekkerklokke ringte kvart på seks i dag tidlig var jeg så sulten at jeg like så godt stod opp jeg også. Mens Mannen gikk tur med hunden, lagde jeg smilebrødskive til han.


Tror dere ikke dagen blir litt bedre når den starter med en smilebrødskive? Det tror jeg. Og det er så enkel glede. Selv tok jeg meg en liten blund til på sofaen, og våknet igjen til knallsol. Det er vår!


Gravidoppdatering: Lille babyen ligger i seteleie og vi skal tilbake på sykehuset i morgen for å sjekke om bekkenet mitt er stort nok til en vanlig fødsel. Plutseig ble den siste ventetiden litt mer spennende enn jeg hadde tenkt...

1 kommentar:

  1. Overbevist om at dette var en god start på dagen. Det hadde funka på meg i alle fall. ☺ Ha en riktig god påske!

    SvarSlett