tirsdag 12. mai 2009

Velkommen!

Hei og velkommen inn i min lille verden. Og takk for at jeg får komme inn i deres.

Jeg bor i et lite hus, med en litt større hage rundt. Her bor jeg sammen med min kjære, som er en veldig flink altmuligmann. Mine evner på hus- og hagefronten er jeg litt mer usikker på, men jeg lærer. I går kveld spurte min kjære om jeg kunne vaske og olje terrassen som vi bygde i fjor. "Ja, det kan jeg vel forsåvidt, hvis du viser meg hvordan" Og sånn går det. For det var egentlig jeg som skulle bygge terrassen også, mens min kjære bygget garasje. Og i prinsippet visste jeg hvordan jeg skulle gjøre det, men... Det var ikke så lett likevel. Men nå har vi både terrasse og garasje. De trenger litt finpuss begge to, men hovedsakelig er det hagen som står for tur i sommer. Og den prossessen tenkte jeg at jeg skulle dele med dere. Akkurat nå ser det meste ut som et villniss, og lar vi det vokse litt til blir det snart en jungel. Men min kjære har kjøpt rundup (skrives det sånn egentlig?) av en bonde, så det er håp. Nå skulle det kanskje vært noen bilder av denne hagen her? Jeg får ta meg en tur ut og ta bilder av kaoset senere i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar