tirsdag 1. juni 2010

Sommerdager


Her i det lille huset fyker dagene avsted. Det er deilig sol og sommervarme og i hagen spretter blomsterknoppene. Dagens bilder er fra epletrærne som står i full blomst og lukter nydelig.


Dette er starten på fantastiske dager, og jeg kjenner at jeg virkelig våkner til liv etter en lang vinter og evig lengsel mot ny sommer. I går gikk jeg en tur i skogen. Det duftet så godt, og jeg måtte bare løpe bortover stien for jeg kriblet nesten over av energi.


Kreativiteten når også nye høyder så det er vanskelig å få noe ut av det. Foreløpig går jeg bare i ring og lurer på hvordan jeg skal begynne. Forhåpentligvis får jeg gjort noe etterhvert som jeg kan vise dere.


Frem til det får dere bare nyte blomstene. Synd dere ikke kjenner lukten.




Nyt dagene!

5 kommentarer:

  1. åååå så nydelige bilder,syntes jeg kjenner den lukta helt hit,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder .
    Det er noe helt spesielt med fruktrær i blomst.
    Ha en fortsatt fin uke

    SvarSlett
  3. Ja til blogg med lukt! Flotte bilder. ☺

    SvarSlett
  4. Hei hei og tusen takk for kjempekos kommentar, snille deg. Så nydelege bilder. Du og du kor eg ynskjer meg eit digert epletre i hagen. Eit tre som det går an å klatre i. Det får bli i ein anna hage, for her er det ikkje plass. Tusen takk igjen for den fine kommentaren, eg vart heilt rørt.

    Stor klem frå Linda

    SvarSlett
  5. AAAAAAAAAAh, jeg kan nesten kjenne lukten!!! Så nydelige bilder!!!!!!

    SvarSlett