mandag 18. juli 2011

Jentefarger

Så var det denne shoppinglykken jeg fant på Søstrene Grene da, mens Mannen kjørte rally med barnevogna. (Han brukte hvertfall veldig kort tid på det ærendet han skulle i forhold til meg...)

Denne gangen lot jeg meg rett og slett rive litt med av alle de herlige fargene uten å tenke alt for mye på om jeg egentlig hadde bruk for en lilla sleiv eller tre pakker med prikkete servietter.

Jeg har antakelig ikke bruk for en kakeboks som er så liten at det kun er plass til en muffins oppi heller, men jeg blir glad hver gang jeg går inn på kjøkkenet og ser de står der, så da er vel det grunn god nok.

Dett var dett, babyen kaller!

2 kommentarer:

  1. Flotte ting i deilige farger. Jeg kjøpte en sånn boks, den i medium størrelse til båndene mine, men fant ut at jeg måtte tilbake etter en i stor størrelse, hi hi. Man har visst mer enn man tror noen ganger.

    SvarSlett
  2. great! the colors are so nice! have a sunny weekend! di
    ;0)

    SvarSlett