lørdag 23. mai 2009

Nydelige håndklær!


I dag har jeg tatt meg en pause og tittet litt rundt på noen blogger. Da kom jeg over bilder av disse nydelige håndklærne! Jeg forelsket meg totalt! Noe så delikat. Jeg har faktisk strikket noen kluter som jeg har gitt bort som smågaver, men nå tror jeg jeg må avansere til håndklær. Og det beste av alt er at du kan vinne et håndkle! Sjekk ut: http://ljo-s.blogspot.com/ En kjempefin blogg med utrolig mye fint. Høres det ut som jeg er litt ivrig? Jeg ble bare så betatt!

Ellers har jeg ikke helt kommet igang med de meningsfylte innleggene her på bloggen min ennå. Prøver å titte litt rundt på dere andre for å se hvordan dette skal gjøres. Bare til å komme med tips om hvordan jeg skal gjøre ting!

Ha en fortsatt fin helg!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig med besøk av nye:)
    Å kos at du vil være med på konkurransen min!

    Lykke til med bloggen!

    Klemmer Malin

    SvarSlett