søndag 28. november 2010

Adventstid

Adventstid betyr ventetid, men jeg skal innrømme at jeg egentlig ble litt overrasket over at vi har kommet så langt på høsten allerede at det egentlig kan kalles vinter. Jeg har ventet lenge på at det skulle bli adventstid, så plutselig er den her og jeg merker det stresser meg blittelitt. Men det er en deilig tid vi har foran oss nå.

Adventsstaken vår ble av det veldig enkle slaget i år. Likevel er jeg kjempefornøyd. Fire vaser fra Ikea som stod i et skap. Tallene fant jeg igjen på fjorårets adventsstake. De var fortsatt surret med ståltråd rundt halvbrente kubbelys. Jeg lirket ut lysa og slapp tallene ned på vasene. Etter en liten slosskamp for å få de litt for store lysene til å sitte, var jobben gjort. En azalea og litt snø øker julestemningen.
Ha en fin kveld!

2 kommentarer: