søndag 20. februar 2011

Supergode muffins!

Jeg trenger egentlig ikke tenke ut noen mer spennende overskrift til dette innlegget, for det eneste som står i hodet på meg nå er: MUFFINS! Disse muffinsene er skikkelig nam-nam. Saftige og gode med skikkelig søt topping. Oppskriften fant jeg hos LykkeLine. Første gang jeg lagde de lagde jeg i store former og pyntet så det ble skikkelige amerikanske cupcakes. De ble som et helt måltid i seg selv.


I dag har vi hatt barnebesøk, og da passet det bedre med litt mindre muffins på den norske måten. Jeg har en god del øvelse igjen med den kakekremsprøyta, men smaken blir heldigvis like god selv om konditoren i meg ikke helt har funnet ut av det ennå.

Skal du prøve oppskrifta anbefaler jeg å doble den, spesielt hvis du skal lage store cupcakes, for dette blir godt og oppskriften er liten. Også kan du jo ta bilde og tipse meg om hvor fint du pyntet dine. :)

Nå skal jeg ta med resten av muffinsene og dra på middag til svigers. Ha en ny, fin uke!

3 kommentarer:

  1. Mmm de muffinsene så utrolig gode ut. Smaker sikkert kjempe godt.
    Koselig blogg du har. Kommer gjerne på besøk en gang til.

    SvarSlett
  2. Dette ser utrolig godt ut;) Du har vunnet min lille gi-vekk. Send meg en mail på ralfefarfarsparadis@gmail.com, så kommer det snart pakke i posten;) Ha en fortsatt fin helg;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ralfefarfars paradis sin give-away! Du har en koselig blogg, som jeg vil følge. Deilige muffins på siste innlegget ditt. Tror jeg vil bake noen selv i løpet av helgen. Ha en fin helg!

    SvarSlett