lørdag 26. september 2009

Nam-nam!

Nå er det endelig helg. God mat i magen, stearinlys på bordet, pledd, sjokolade. Mannen har funnet senga etter å ha sovet en halvtime i godstolen. Han er så flink den mannen, gjør noe dagen lang.
Før helga gikk jeg på innhøsting i eplehagen. Tok like godt hele fruktkurven med meg ut, og plukket den full. Jeg skulle nemlig bake Emmelines deilige eplekake. Den ble fantastisk! Som dere ser var kakeboksen tom før jeg fikk somlet meg til å ta bilde av herligheten.


I dag var foreldrene mine innom for å få noen epler. Jeg sendte like så godt med oppskriften, og krysser fingrene for at jeg blir bedt på eplekake i morgen. Tihii!
Ha en god helg!

1 kommentar:

  1. Så kjekt med eplehage! Og eplekake er jo så godt:)
    Kjekt at du ville vere med på konkurransen min, det set eg pris på!
    Veldig fin blogg du har:)
    Ha ei herleg veke!

    SvarSlett