onsdag 15. september 2010

Wilhelm


I dag skulle det vært født en liten gutt. En herlig liten gutt som skulle blitt ønsket så inderlig velkommen til verden av sine foreldre. Dessverre ble det ikke sånn. Det er allerede tre måneder siden det brått snudde og ting ble annerledes.




I dag har foreldrene bare en grav å gå til. Dessverre er det slikt som skjer av og til. Glede og forventning, planer og drømmer blir brått snudd rundt på. Jeg klarer nok ikke engang sette meg inn i situasjonen. Det er ikke meg dette gjelder. Men det gjelder min venninne, og jeg tenker stadig på henne og håper hun har det bra.



Bildene viser et hjertetanker-hjerte jeg sydde til henne da det var som værst. Hjertetanke-hjerter kan du lese mer om her.

1 kommentar:

  1. Ang. hjerte-krokene på Livs Lyst SHOP: Det er jeg faktisk ikke helt sikker på... Det er så lenge siden jeg anskaffet dem. Men det kunne kanskje se slik ut??? Desverre vet jeg ikke...

    Liv ;O)

    SvarSlett