mandag 24. august 2009

Pelargonia og kirsebærlikør

Jeg må innrømme at jeg er som en irriterende lillesøster som dilter etter dere medsøstre her i blogglandia. Nå har jeg også tatt inn pelargoniane mine. Og jeg har tatt en stikling, selv om jeg ikke har peiling på hvordan det skal gjøres.


Klippet av en topp som jeg synes begynte å bli litt for lang. Satte den litt i vann først og så i en potte med jord. Det er den til høyre hvis noen skulle lure. Så nå må dere nok en gang lese om pelargonia på en blogg, og mine er jo ikke noe prakteksemplar en gang. Men som gode lillesøstre gjør, henger jeg meg på dere, og gir meg ikke før jeg får det til like fint som dere.

På eget iniativ har jeg derimot lagt kirsebær på sprit og satt på øverste hylle frem til desember. Det skal liksom være hjemmelaget kirsebærlikør til jul.

Ellers viste kalenderen at ferien var slutt. I dag var første dag tilbake på jobb. Jeg hadde kort dag i dag, bare fem og en halv time. Noen fordeler skal det være med lørdagsjobbing. Og så rakk jeg ikke å bli lei allerede første dagen, så da blir det kanskje ikke så ille å stå opp i morgen.


Ha en fin uke!


2 kommentarer:

  1. Hei, gleder meg til ny lue.. nå kan det bare bli kaldt:)
    Hva er din mail adresse? så sender jeg adresse!! 200 er ikke mye i det hele tatt, den var jo bare sååå fin. Setter inn penger til deg til helgen. Eller hvordan vil du gjøre det?
    Klem C

    SvarSlett
  2. Hei kjære Silje:)
    Tusen hjertelig takk for en utroli flott og deilig lue... Var helt fantastisk! Og utrolig koselig kort... LEgger ut bilde når jeg får ting på plass igjen. Driver nemlig å skal male stue/kjøkkengulvet= KAOS!
    Snakkes, Klem:)

    SvarSlett