lørdag 24. oktober 2009

Julestemningboble!


I dag tidlig, helt plutselig, kom julestemningen. Jeg satt og spiste før jeg skulle på jobb. Da bladde i et juleblad, som jeg allerede har bladd i mange ganger i år. Bare tittet litt og gledet meg til det skulle bli jul. Og så skjedde det. Det var som en boble med julestemning i magen min sprakk og all julestemningen rant utover og fylte hele kroppen. Deilig!

Jeg skrev i et innlegg tidligere at jeg var litt forfjamset over at så mange er i full sving med juleforberedelsene alt. Men jeg har jo faktisk begynt å øve litt på julesangene på pianoet. I smug. Når ikke Mannen er hjemme. Pianoet skal nok virkelig få kjenne julestria på kroppen, det og.

Ellers er det noen bilder fra utvalgte sider i de to julemagasinene jeg har skaffet meg så langt i år. Massevis av inspirasjon! Noe lett, noe litt mer avansert.

Jeg synes tilda-englene er så nydelige, men etter å ha prøvd å sy bade-damene spørs det om det blir noen engler her i huset. Jeg synes virkelig det var noe herk å sy, og den ene ligger fortsatt uten armer på. Kanskje jeg får syferdigheter og tolmodighet i julepresang. Da kan jeg sy meg en engel i romjula. Og symaskin! Jeg ønsker meg veldig en symaskin. Så slipper jeg å låne svigermors. Er så redd for å ødelegge den hver gang. Mammas har jeg nemlig tatt knekken på allerede.

Og hvis ikke julestemningboblen din har sprukket ennå, så håper jeg den gjør det snart. Det er så moro. Kiler i magen. Ha en flott helg!

1 kommentar:

  1. Hei på deg! :)
    Så koselig at du vil være med på give awayen min! ikke lenge til jeg trekker vinneren!
    Håper alt er bare bra med deg! Stooor klem fra meg!

    SvarSlett