tirsdag 10. november 2009

Barnedåp

Forrige uke gikk unna i en fei og helga var over før jeg i det hele tatt fikk satt meg ned foran dataen. På lørdag var det 3-årsbursdag rett etter jobb, og på søndag var vi i barnedåp til lille Peter Tobias. Jeg har holdt på i to små evigheter med dette strikke-babypleddet. At jeg aldri lærer å velge prosjekter med litt større pinnenr enn 2 1/2. Men jeg ble faktisk ferdig to dager før jeg måtte, og ble veldig fornøyd med resultatet. Deilig, mykt og pent. Oppskriften er hentet fra Drops.

Tidligere i uka fikk jeg låne mammas symaskin, som igjen har bestemt seg for å virke. Så nå syr jeg i hver ledige stund. Kan jo være derfor forrige uke gikk så fort. Og når symaskinen først stod der og jeg skulle lage et kort til dåpen, så kunne jeg jo sy litt der og. Synes egentlig det ble litt morsomt.


Nå er vi allerede godt i gang med en ny uke. Jeg fikk en time på kjøpet i dag tidlig siden jeg begynte en time senere på jobb en jeg var klar over. Men nå er det snart på tide å komme seg av gårde.
Ha en flotters dag!

4 kommentarer:

  1. Hei du!! Takk for kommentar inne hos meg! Så koselig blogg du har og for noen flotte ting du har lagd!!! Nå ble jeg inspirert gitt:) Legger deg til hos meg og kommer tilbake!!

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  2. For et FANTASTISK flott teppe. Skikkelig nydelig farge!!!
    Genialt med garnstudio og Drops som har gratis oppskrifter :)
    Noe av det kjedeligste jeg vet er å strikke med pinne 21/2, blir jo aldri ferdig jo hehe
    Ha en fortreffelig kveld
    *Siv*

    SvarSlett
  3. Nå gleder jeg meg virkelig til Tilda Bilder. Jeg selger Tildaene for ca 250- 300,-. Kommer an på hvilket stoff jeg bruker. Ullfilt og lin er mye dyrere enn bomull.
    Teppet ditt er nydelig, det må jeg bare si. Herlig.
    Ha en herlig kveld og takk for besøket på bloggen min. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Heisann og takk for hilsen hos meg!!
    Et nydelig teppe du har strikket her!!
    Kjempefint!
    Holder selv på med et i offwhite....på tynne pinner!Så det tar sin tid men her er det ingenting som haster! Et skjønt kort også!!

    Ha en fin helg:o)

    SvarSlett