mandag 30. august 2010

Nytt liv til slitent nattbord

Dette nattbordet kjøpte jeg på et bruktmarked for egentlig ganske lenge siden. Det var så lite og søtt, og jeg håpet det var lite nok til å få plass på det ganske lille soverommet vårt. For 50 kroner var det hvertfall lov å prøve. Etter å ha testet at det faktisk fikk plass ved siden av sengen, OG at det fortsatt gikk å lukke opp skapdørene var det bare å finne frem malingsboksen.

Som dere ser så har det levd et liv før. Det har riper og vannskader overalt. Etter at Mannen har pusset og jeg har malt er nattbordet klart for et nytt liv på soverommet vårt. Det ble ikke noe spesielt eller utpreget kreativt med denne oppussingen, men noen ganger er faktisk det enkle det beste.

Hvitt og fint. Rent og pent. Enkelt. Og som en liten overraskelse når man lukker opp skuffene har jeg lagt papir i bunnen. Blått med prikker i Mannen sin skuff, og rosa med prikker i min.



Jeg ser at NIBs utfording i septeber er soverom, så da skal dere få se det i sitt rette element om ikke lenge. Nå skal jeg på posten og hente pakke fra Stoff og stil. Jippi!

2 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint, ikke mer enn noen strøk maling som skal til...og papiret var prikken over i-en. ☺

    SvarSlett
  2. Det enkle er ofte det beste, ja! Ble supersøtt, og skjønt med de prikkete skuffene!
    Klem
    Lise

    SvarSlett