onsdag 12. januar 2011

Finn en feil eller to...

Tusen takk for at dere har lyst til å hjelpe meg i stoffvalgets kvaler. Som Anne Britt foreslo legger jeg ut bilder av litt forskjellige kombinasjoner. Kanskje er det litt lettere å se da.


At det skal gå an å gjøre det så vanskelig for seg selv. Tenk hvis jeg bare hadde kjøpt fem biter, så hadde jeg sikkert ikke tenkt noe mer på det. I dag har jeg hvertfall kjøpt barnedyne, så da vet jeg hvilken størrelse jeg skal sy.


Så hva tenker dere? Hvilken stoffbit passer ikke inn? Eller er det ingen som ikke passer inn? Eller er det flere som ikke passer inn? Hihi...

6 kommentarer:

  1. Umiddelbart likte jeg best stoffene på bildet i midten - men jeg vet jo at det kan se helt forskjellig ut når det blir et teppe..
    Lite hjelp å få fra denne kanten, ja :)
    Lykke til i valget.
    K

    SvarSlett
  2. Jeg stemmer for kombinasjonen i midten. Fine stoffer alle sammen, uansett. ☺

    SvarSlett
  3. Enig med resten :) Bildet i midten ser mest "harmonisk" ut :))

    SvarSlett
  4. Flott at du likte forslaget mitt! Jeg stemmer på det i midten. Er noe rolig og friskt over det. Ikke dumt det under heller, for å gjøre det litt vanskelig...

    SvarSlett
  5. Eg likte alle stoffa og hadde nok ikkje hatt problem med å bruka alle i saman. Likar at det er nokon som skil seg ut inni mellom. Gler meg til å sjå resultatet:) Og gler meg over den lille som veks i magen din!!
    Klem
    Elin

    SvarSlett
  6. Hei- jeg synes det rutete stoffet ikke passer inn- skal du sy lappeteppe- så spennende;) Jeg jobber ikke for tiden- så da kan jeg jo bake døgnet rundt- men jeg bruker å sette deigen på ettermiddagen-tidlig kveld- og jeg bruker ikke kaldt vann- så steker jeg det rett før sengetid. Har også tenkt på å bruke kaldt vann og la det stå i kjøleskap over natta...jeg tror at det viktigste er å elte det skikkelig godt;) Ha en fin uke;)

    SvarSlett