tirsdag 11. januar 2011

Finn en feil

Jeg kjøpte disse stoffbitene i går, men så synes jeg det er noe som skurrer i øyet. Jeg har planer om at det skal bli et sengesett til Vaffeline. De tre øverste, det hvite, det blå og det rosa, er greie og passer sammen. Men hva med de tre siste? På bildet ser det lilla ut som det er litt utenfor, men hvis man tar bort det brune, så passer det lilla. Eller er det egentlig det gule som ikke passer? Lager det brune, mønstrete liv eller lager det for mye liv?


Som dere skjønner trenger jeg hjelp. Jeg blir kjempeglad hvis noen kan komme med meningene sine!

Ser forresten at jeg har rundet 6000 lesere så det blir et lite blogglotteri i nærmeste fremtid. Må bare tenke ut en fin premie.

2 kommentarer:

  1. Fine stoffer :) Men jeg lurer på om jeg hadde kuttet ut nr 4 (fra toppen)? Sliter litt med samme problemet, til slutt stirrer man seg blind :))
    -synnøve-

    SvarSlett
  2. Hei - jeg ville tatt bilde av nr. 1,2,3 og 5 sammen - for å se hvordan de ble sammen. Så ville jeg prøvd med 1,2,3 og 6. Syns nr. 4 skal vekk, det blir renere i fargen uten. Kanskje ta vekk nr. 6 også? Innbilder meg at nr. 5 vil virke oppkvikkende på de tre første fargene siden det inneholder rosa og lys blått.. Ta en serie bilder med forskjellige sammensetninger og legg dem ut så vi får se.

    SvarSlett