mandag 14. desember 2009

3. søndag i advent

Desemberdagene raser avgårde her i det lille huset. Det er leggetid før jeg har fått tenkt meg om. Men i går var en ekte adventssøndag. Jeg bakte en stor porsjon lussekatter og samlet foreldre, besteforeldre og svigerforeldre til en liten hyggestund.

Og etterpå hadde jeg en skikkelig avslappet stemning i kroppen. Det er snart jul, julepresangene er nesten i boks, amaryllisen venter på å blomstre og det snør ute.


Kos dere den siste tiden frem til jul!

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    Nydelig julestemning hos deg!! : )
    Jeg vil GRATULERE deg! Du har vunnet 1. premien i min give away! Du har vunnet tøfler med blomst i valgfri farge! : ) Mer info finner du på bloggen min. Ha en flott lørdagskveld! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Tusen takk for koselig hilsen til meg!
    Jeg har oppdatert innlegget mitt, så der kan du nå lese hva jeg har brukt av garn og pinner i puffene:)

    Ønsker deg en superfin romjul!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  3. Hei..velkommen hit til Nib, koselig blogg du har. Hit kommer jeg gjerne på besøk igjen. Klem fra Maliva

    SvarSlett