onsdag 2. desember 2009

Happy

Sånn ble oppslagstavla mi. Tror jeg er ganske fornøyd med at jeg tok det mørkeste stoffet. Som dere ser er denne døra en ganske kjedelig, hvit dør som trengte litt liv. Selv Mannen synes det var en god idé!


Døra er i gangen og leder bare inn til boden under trappa. Den måtte være litt sånn smal og rar for å passe inn, og fikk ikke lov til å se ut som de andre dørene i huset. Men nå ha den blitt Happy!


Jeg brukte sånn kontaktlim på sprayboks og spraya på lerretet. Helt genialt! Så la jeg bare stoffet over og strøk det utover. Jeg brukte et ganske stivt linstoff, så det var ikke noe problem å ikke få skrukker. Så stiftet jeg fast stoffet på baksiden og festet båndet med tegnestifter. Da er det lettere å ta det av eller endre på det. Hvis jeg skulle få lyst...



Jeg har fortsatt å skyte rundt meg med stiftepistolen, så flere resultater står i tur for å bli vist frem. Men vi får ta en ting av gangen.
Her er det sol og rim på gress og trær. Jeg har fortsatt fri og skal innom bruktbutikken for å se om de har fått inn noe gøy. Trenger noen flasker til å fylle kirsebærlikøren min på. Det er jo snart tid for å gjøre den ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar