torsdag 7. april 2011

Bitt av DYMO-basillen?

Joda, det finnes en sånn liten kjekk DYMO her i huset også. At noe så enkelt kan være så gøy og gi så mange muligheter. Jeg er ikke den som har tatt helt av med dymo-merking, men denne såpeflaska har fått seg en liten make-over.


Såpa kommer i en helt grei gjennomsiktig plastflaske med en forferdelig lysende grønn etikett på. Såpa er mild og fin med en svak deilig duft (tilbud på Vitusapotek nå), med det var denne innpakkingen da...

Etiketten lot seg villig rive av og budskapet er enkelt: Vaske hendene. Så er du ikke i tvil liksom.


Har lurt veldig på hva som skulle være mitt bidrag i NIBs DIY-konkurranse denne måneden. Mange har vist flotte maleprosjekter, så jeg tror mine kommer litt til kort. Derfor blir rett og slett dette mitt bidrag. Enklere blir det vel ikke? Dette kan alle klare.

3 kommentarer:

  1. Det enkle er ofte det beste;) Jeg likte denne idéen veldig godt! Stilig ble det:) Lykke til i utfordringen!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så kul ide!
    Dymo kan brukes til mye.
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg er fryktelig glad i Dymoen min ;) Og ja, enkelt og lekkert!

    SvarSlett