fredag 1. april 2011

Ny sybok

 

DSC_0829DSC_0827 Ny sybok er på plass i huset. Det passer bra med at jeg har siste arbeidsdag i morgen. Etter det er det bare å begynne å forberede seg på å bli mor.DSC_0834

Boka er på engelsk, men tegningene og forklaringene er så enkle at selv for en synybegynner som meg skulle det ikke by på for store problemer. Disse søte skoene er nok det første som skal prøves ut.

DSC_0836DSC_0831

Boka inneholder mest oppskrifter til barn fra 2-5 år, så her kan jeg hente inspirasjon i mange år fremover. Det kan egentlig være greit siden jeg foreløpig er så pysete med sying at jeg bruker mer tid på å sitte og stirre på stoffet og lure på hvordan jeg skal løse neste utfordring, enn å bare hoppe i det og se hva som skjer.

DSC_0839

Boka er kjøpt på bokkilden.no etter at Guro anbefalte en annen bok av Emma Hardy.

1 kommentar:

  1. Ser ut som en nydelig bok!
    Gleder meg til å se hva du skal lage.
    Klem

    SvarSlett