onsdag 27. april 2011

Hvor ble påska av?

Og på en-to-tre var påska over. De lange deilige påskedagene var liksom over før jeg fikk sagt marsipan. Det er jammen godt jeg begynte å spise appelsiner allerede i februar. Så var det gjort hvertfall.

Selv om påskefølelsen gikk meg litt hus forbi har vi fått gjort mye disse dagene hvor Mannen har vært hjemme. Tror ikke samtlige epletrær har blitt beskjært og hele plenen raket så tidlig før. I tillegg har mange små-prosjekter blitt gjort, som tidligere bare er blitt utsatt. Deilig! Sånn er det når man går og venter på at en liten baby skal melde sin ankomst og man ikke legger så mange andre planer.

Gravidoppdatering: Bekkenet mitt et stort nok til vanlig fødsel. I dag har vi vært på ny vekstkontroll på sykehuset og veslejenta følger gjennomsnittsvekten perfekt. I dag møtte vi også en lege vi virkelig følte ga oss god informasjon, så nå har jeg tro på at vi gjør det rette valget ved å gå for setefødsel. Dette skal gå bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar